Brum brum brum

Hallo! Slutade jobbet halv4 idag, självklart var det strålande sol på dagen.. Sen just NÄR jag skulle sluta jobbet, så började det ösregna som aldrig förr.. Blev helt dygnsur, med mina shorts och min jeansjacka. Jaja! Jag och mamsen gick ner till centrum en snabbis, fixade lite små grejor tills jag ska börja skolan, sen hittade jag några klädesplagg och ett par jeans! Sen blev vi hämtade av pappa och vi åkte till City Gross i Bromma, där mamma skulle storhandla, så medans hon gjorde det så övningskörde jag och pappa lite smått. Gick super! Sen visade jag mamma vad jag fått lära mig under dom här tre gångerna jag har kört. Hon var mega stolt, hihi! :')) Längtar bara tills jag får köra i trafiken! Och längtar ännu mera tills jag blir 18. Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen fixa lite fruktsallad och bänka mig framför Skilda Världar. Imorgon är det min sista dag på jobbet också, super skönt! Hoppas eran torsdag har varit super. Hör av mig!
Tjockar i mig sista av glassen.

Kommentarer
Postat av: Mergimtare ♡

Hej, vilken fin blogg :) Kolla gärna in min, har precis lagt in en ny design & header!

2012-08-16 @ 21:55:05
URL: http://meeergimtare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0