Duscha, och fräscha upp mig!


Kom hem vid 8 tiden. Gick super bra att övningsköra! Testade att backa in i parkerings rutor.. Läskigt var det, men det gick hyfsat bra! Sen körde vi våra gamla övningar. Innan vi åkte hem så visade pappa mig lite hur jag ska köra i trafiken, i rondeller och lite skyltar och sånt där! ååååh. Vill bara ut och köra i trafiken, men efter några gånger till, såååå!! Har legat och rensat massvis med bilder på datorn, och nu får det räcka. Min dator känns ganska så tom. Men nu ska jag ta en lång dusch, och sen försöka lägga mig så tidigt jag kan. 

För jag måste vara i skolan klockan 8.15 imorgon.. Halv 9 imorgon ska vi fotograferas för våra kort? Förstod inte riktigt vad dom pratade om. Men vi ska tydligen få ett kort, med en bild på oss, och namn där vi kan komma in överallt på skolan. För när man ska ta hissen upp så måste man använda ett kort, ja.. Som sagt, förstod inte riktigt vad dom pratade om. Men det lär jag ju märka imorgon! Sen i måndags när det var min första dag, så fotade dom även till något arbete.. Haha! Ibland HATAR jag verkligen att bli fotograferad. Jaja! Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen. Vi hörs!




Kommentarer
Postat av: Anonym

söt:)

2012-08-22 @ 12:15:03
URL: http://linaheve.devote.se/
Postat av: Daniella Book

Jättefin blogg! Allt bra med dig?:D

2012-08-22 @ 19:18:10
URL: http://daniellabooks.blogg.se
Postat av: Gabriella&Cassandra

Jättefin blogg! Och vad fin du är! Här kommer vi att kika in flera gånger än denna och kommentera lite!
Vi skulle bli jätteglada om du kunde kika in på våran nya blogg, och typ kommentera ett inlägg eller två! Kran /

2012-08-26 @ 21:21:43
URL: http://cassandraagabriellaablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0