Hemma nu!

Hallå! Har försökt bloggat från mobilen hela dagen, men blogg.se appen ville inte fungera. Men i alla fall, så har jag precis kommit hem från en grym tjejkväll hemma hos Linnea! God mat, god efterätt, och massa godsaker och bäst sällskap! Kvällen blev verkligen jätte lyckad. Åkte till Julia vid 3 tiden, sen fixade hon mitt hår osv. Sen var jag hos Linnea till 5, därefter så fixade vi med maten och lite sånt! Sen runt 7 kom resten av gänget! Nu är jag i alla fall hemma, och nu ska lägga mig i sängen efter den här underbara kvällen, ska sätta på Skilda Världar tills jag somnar. Godnatt! 

Kommentarer
Postat av: linah

ha en bra söndag finis!<3

2012-08-19 @ 05:13:17
URL: http://linaheve.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0