Måndag

Hallå! Dagen började så dåligt det går. Mamma väckte mig halv7, sen skulle hon iväg till läkaren.. Och jag satte på tvn för att inte somna om. Men självklart ska jag göra det! Som tur så ringde min bebis mig runt halv8, så jag hade en halvtimme på mig innan jag skulle ta bussen. Hann i alla fall slänga i mig en macka! Sen fick vi även frukost första halvtimmen. Sen hade vi information om vårat program, vad vi ska läsa osv. Sen efter lunch hade vi våran första mattelektion. Vi fick en mattediagnos, sen fick vi gå hem! Gick väl hyfsat bra. Slutade halv2, åkte direkt hem, kollade på Skilda Världar, och somnade i någon timme. Vaknade för en stund sen! Ska snart käka lite middag, och sen klockan 7 ska jag möta Erica i stan för en liten fika! Det var ett tag sen. Vi hörs!
Tittut pudding!

Kommentarer
Postat av: stina

fin blogg! :)

2012-08-27 @ 19:20:04
URL: http://stinanyman.webblogg.se
Postat av: mysan

Ha en fin kväll :)

2012-08-27 @ 20:57:18
URL: http://myedenvad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0