Min helg!

Ibland blir jag galen på blogg.se. Allt jag skrev, RADERADES. Men hej på er! Min bloggning har varit usel, jag vet. Men jag har inte riktigt haft tid. Nu orkar jag inte skriva om allt, så jag skriver bara lite snabbt vad jag har gjort under helgen!

I fredags så slutade jag runt 12, super! Sen åkte jag hem till min underbara! Var med honom i några timmar. Sen gick jag hem, duschade och sånt! Sen runt 8 tiden, så gick jag hem till Pontus igen! Självklart så ska jag alltid somna i hans säng, så det blev någon timme. Sen blir jag väckt av honom, och han hade tänt ljus i vardagsrummet, och fixat fram lite godsaker! Världens bästa. Sen somnade vi inte så sent, för vi skulle upp på lördagen ganska så tidigt, för hans lillasyster hade innebandy match, och tyvärr så förlorade dom. Menmen! Sen hade dom en match halv5, men vi skippade den och blev skjutsade hem, och bara tog det lugnt tills min lilla Ekorre kom runt 6 tiden till Pontus! Resten kvällen så kollade vi på någon '' Liza Marklund'' film! Sen satt vi resten av kvällen och bara pratade. Mina FAVORITER!

Idag så vaknade vi 8.. För att Pontus skulle ha fotbolls match i Skarpnäck. Dom vann första matchen med 5-0. Duktiga killar! Sen andra matchen vet jag inte riktigt hur det gick.. Var inte så inne i matchen.. Jag och Sara fick stå och bli dygnblöta, men som tur så hade vi paraply som skydd. Sen innan halva matchen hade gått så självklart ska Pontus skada sig. Klumpig som han är, så sparkar han sin ena fot på stolpen av fotbolls målet. KLANT med stora bokstäver. Så den lilla plutten fick inte spela mer av matchen! Stackarn. Så nu har han super ont i foten! Sen fick jag och hans pappa bära honom till hans bil, i spöregnet. Så nu står mitt hår åt alla håll, lockigt som jag inte vet vad. Så ska snart hoppa in i duschen, ska bara få i mig lite käk, sen blir det Skilda Världar hela kvällen. Passar perfekt en sån här dag + att det är ändå söndag! Nu är jag i alla fall hemma, men vi hörs senare!


Går inte att rotera bilden. Men här står lilla Sara i regnet!


Hahahaha. Inte bra med vita byxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0