Monday

Kom hem runt 4! Nästan ätit upp hela min Polly påse på någon timme, som jag fick av pappsen imorse. Tjockis det är precis vad jag är! Heheh. Haft en helt okej dag på jobbet, fast för lite att göra. Sitter nästan hela dagarna och gör för det mesta ingenting, känns lite sådär.. Menmen! Pengar får jag i alla fall. Exakt en vecka kvar till skolan börjar igen. Det här sommarlovet har gått alldelse för fort! Nu börjar verkligheten. Men det skönaste är att jag har minst en kvart till skolan, kan inte bli bättre! Nu ska jag fixa lite fruktsallad och lägga mig och kolla på Skilda Världar! Mååååste köpa nästa box när jag får pengar, har bara en skiva kvar av 4:de säsongen! Paaanik. Vi hörs!



Kommentarer
Postat av: storasyster

fiiinis<33 saknar dig . puss

2012-08-14 @ 12:30:01
URL: http://straays.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0