Onsdag


DU kommer alltid att betyda allra mest för mig.
Hallå! Dålig uppdatering. Men jag har inte riktigt haft tid. Hade i alla fall en bra dag i skolan. Började kvart över 8a, direkt när vi kom till skolan så skulle vi ta något slags foto, som hamnar på våra kort sen. Berättar mer om det senare! Sen hade vi lite olika tävlingar ute, och ena gruppen som vann fick bio biljetter. AVIS! Sen hade vi lunch, och sen klockan 12 fick vi sluta! Därefter åkte jag och en kompis ifrån klassen in till stan, shoppade litegrann, köpte äntligen min 5:de Skilda Världar box! Sen satte jag och Hanna oss på Burker King och käkade och pratade massor! Kom hem runt 3 tiden, sen somnade jag i några timmar. Försökte proppa i mig lite käk, men var så himla proppmätt efter min STORA hamburgare. Har fått tillbaka min huvudvärk igen. Har nästan inte haft någon huvudvärk under hela sommaren.. Men ska boka en tid till min sjukgymnast, känner att både min rygg och mina axlar behöver få lite massage! Nu ska jag titta på min favorit serie. Sovmorgon IMORGON till 10.45! Åh, så härligt. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Synd de inte va du som vann biobiljetter :)

2012-08-23 @ 09:00:29
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0