Ut och övningsköra!

Haft en helt okej dag i skolan. Inte lika ont i huvudet som igår i alla fall. Hade bara sån jädrans panik imorse. Fick stressa som en gris, men som tur så är bussen precis utanför mig. Så det är himla bra! Fick slänga i mig en macka på vägen, men som tur så hann jag ta en macka i skolan också, innan vi började! Sen har dagen varit som vanligt. Fick sluta en halvtimme tidigare än vanligt. Super! Nu väntar jag och mamma tills pappa kommer hem med lite käk, sen ska vi iväg och köpa en ny mobil till mamsen. Sen ska jag övningsköra lite! Wihoo. Hörs!
Hon som får mig alltid att må bra. Jag älskar dig min ekorre!






Kommentarer
Postat av: texas

naaw puss gumman allt för dig!älskar dig med ekorre!<33

2012-08-30 @ 23:02:17
URL: http://absolutloove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0