Tjena! Kvällen igår var super mysig med världens bästa familj. Idag har det inte hänt något speciellt, har tagit det lugnt för det mesta. Tittat klart på första skivan av Skilda Världar, kan inte sluta kolla.. Men nu måste jag vänta på Elin som kommer och sover över här imorgon, för då ska vi kolla på hela boxen! Bådas favorit serie. Wiiho! Ligger halvt död i sängen och gör iprincip ingenting, men det är ju söndag och det är en chill dag för mig. Bara en vecka kvar till Göteborg med min bästa tvilling, dör av längtan!! Sanna åker hem till Linköping ikväll, buuuuuhu!! Kommer sakna henne lika mycket som alltid. Men nu ska jag fixa lite i mitt rum om jag ens orkar upp från min underbart sköna säng, hajjdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0