1 Juli

Heeello! Uppdateringen blir väldigt dålig, men det är sommarlov och jag har annat för mig. Somnade väldigt sent idag och vaknade ändå inte så jättesent som jag brukar, men vaknade runt 1. Dagen har varit rätt så seg. Nu ska jag fräscha upp mig, och sen käka lite middag och senare ska jag möta upp Julia, och vi ska gå ner till Karlberg och spendera våran kväll där, med godsaker, och bara chilla! och jag ska även försöka ta mitt första dopp för i år, lite sen med det känner jag. Men bättre sent än aldrig! Lite information ni kanske inte är så intresserade av, jag fyller om 9 DAGAR. Wiiihoooo! Då blir det att brummaaaa. Nu måste jag rappa på, vi hörs!
Jag älskar dig lillknorr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0