Dagen i Karlberg + kvällen med Elvis!

Hejsan! Kom hem runt halv12 igår, jag tror att jag aldrig har cyklat så mycket på en enda dag. Haha.. Men jag mötte Julia runt 8, och vi cyklade ner till nakenberget och badade med lilla Elvis. Sen åkte vi hem till Julia i Sundbyberg, käkade super god middag, sen cyklade vi till någon fotbollsplan mitt i skogen och träffade Andre och Fabian. Super trevliga killar! Vaknade för ett tag sen, jättefint väder också. Tummen upp! Men har inget planerat idag, kanske ska ta en cykeltur med Julia ikväll igen. Får se! Nu ska jag käka lite lunch och sen får jag se vad jag ska hitta på. Skulle träffat Elin, men vi bestämde imorgon istället, ska nog gå en sväng till centrum i alla fall. Hör av mig!

Dagen igår i Karlberg.

















Kvällen med lilla Elvis!







Kommentarer
Postat av: BlogRebel

Hejhej ! Fin blogg ! :D Min blogg är en faktablogg där du kan få reda på allt från hur du kan gå ner i vikt till hur du får långt hår. Jag tar upp problem som händer i samhället och som många går igenom. Just nu försöker jag få upp min statistik och undrade om du skulle kunna titta in på min blogg ! Tack i förhand ! :D

2012-07-03 @ 21:08:13
URL: http://lifehealthbeauty.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0