Dålig uppdatering!

Haft underbara dagar med Sara, har varit med henne sen i måndags. Och vi ska även umgås hela veckan! Nu ligger vi i hennes säng och degar, vi ska snart gå ner till pizzerian och köpa hem pizza! Sen mysa framför någon film, och bara chilla resten av kvällen! Sen på fredag ska jag och Sara till grönan för första gången i år, för oss båda! Så det blir hur kul som helst. Nu ska jag springa på toa, sen ska vi rulla ner mot pizzerian! Ha en toppen onsdag, så hörs vi snart! 
Min födelsedag i måndags!




Kan inte beskriva hur glad jag var när denna underbara människa plingade på dörren!!








Igår med bästa, jordgubbar med Nutella och jönssonligan på tvn!


Jag älskar dig min ekorre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0