Födelsedags firande över!

Hallå! Haft en helt underbar födelsedag, den kunde inte bli bättre. Fått massor av fina presenter, super nöjd verkligen! Släkten kom runt 2, sen fikade vi, sen blev det tårta, och precis när jag hade blåst ut ljusen, så plingar det på dörren.. Hade ingen aning vem det var! Sen var det min TVILLING!! Blev helt överlycklig, så himla glad att hon kom! Världens underbaraste vän. Sen har vi varit ute på gården, spelat kubb och haft det super bra med familjen! Nu sitter jag och Emma i mitt rum och tjockar i oss godis, och har vårat lilla girltalk! Saknat henne så himla mycket, det är helt sjukt! Sanna och Marcus åkte precis tillbaka till Nacka, men Sannis kommer tillbaka på torsdag igen! Snart ska mormor och min kusin åka tillbaka till landet och Emma följer med dom, för hon bor åt samma håll. Sen ska jag iväg till Sara och sover där. Tack till min underbara familj och till min tvilling som gjorde min födelsedag till den bästa! Ni är bäst. Nu ska jag umgås med Emma, vi hörs mera imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0