Första jobbdagen avklarad!

Hallo. Nu är min första dag på jobbet avklarad, dock vägrade jag nästan kliva upp ur sängen imorse.Fy vad jobbigt det var. Blev inte alls mycket sömn i natt! Men jag ska inte klaga.. Jobbar i tre veckor, och slutar på en fredag, och sen på måndagen börjar jag skolan. Greeeat. Menmen! Dom som inte vet vad jag jobbar med, så är det äldreboende. Bor 10 minuter ifrån arbetsplatsen, så det är väldigt najs! Personalen är super snälla, så det är supersuper! Har i alla fall precis slängt i mig en stor fet pizza. Herrejösses vad jag ska träna när skolan börjar!!! Inte tränat på över 4 månader.. Paniiiik! Ligger i min säng med matkoma och väntar på ett samtal från min lilla Saris! Vi hörs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0