Julia Blomgren♥

Min lilla gris! Jag vet helt ärligt inte vart jag ska börja. Vi lärde känna varandra för lite mer än ett år sen, men det känns som jag har kännt dig flera år. Första gången vi träffades, så klickade vi två direkt. Det blev bara så! Tror jag aldrig träffat någon som jag inte har haft svårt att prata med så snabbt. Sen gick tiden och vi kom närmare och närmare. Vi två är som syskon, vi kan ibland slå varandra, kalla varandra konstiga saker som alltid syskon gör, och även prata om himmel och jord. Vi kan både vara seriösa och oseriösa. Du är som min lilla andra halva, du ställer alltid upp vad det än är. Jag är så himla glad att jag vet att jag alltid kan komma till dig om det är något. Du är sån underbar person, som jag inte kan undvika en enda sekund. Ibland kan jag tycka att du är världens konstiga person, men du vet att jag älskar dig över hela mitt hjärta. Mitt lilla hjärta! När jag är med dig så blir jag helkonstig, skämmer ut mig för folk, och är hyper. Haha.. Det är så himla kul att skämma ut dig, då tänker dom säkert hur du kan umgås med mig. Men i alla fall, det jag tänkte säga var att jag är verkligen super super super glad över att vi har kommit varandra så himla nära, du är min bff. Någon jag aldrig någonsin kommer att lämna, oavsätt! Du är en vän jag alltid kommer att behöva. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, helt ärligt. Det skulle inte fungera! En del av mig skulle försvinna.. Du är underbar och jag vill att du ska veta att jag alltid kommer att finnas här för dig, jag älskar dig dig dig dig världens bästa Julia!♥


Kommentarer
Postat av: Julia Blomgren

Som jag sa, jag bara skrattar och gråter när jag läser detta! Jag är inte bra på sånt här, men jag kan väl försöka anstränga mig lite i alla fall;) Himla gullig text Milla gumman, skulle så gärna bara vilja krama om dig och pussa på dig just nu, även fast det skulle vara lite ankward med du är trotsallt min finaste vän. Aldrig någonsin kommer jag att glömma första gången, första intrycken och första orden. Det känns lite som en love story liksom, och det kan man ju säga att det är. För den glädjen jag känner när jag är med dig, de gångerna jag är så trött och ändå lyckas skratta åt dig så jag får ont i magen, då vi smittar varandra av våra humör, ja, är inte det kärlek? Det är väl lite som du sa, att vi är som systar och vi lever upp till varandra. Du är förjävla galen Milla, och jag tycker om dig så himla mycket. Du är en sån fantastisk vän, äkta och ren. En vän som fäst sig vid mitt hjärta. En vän för livet. Jag älskar dig så himla mycket min lilla Milla! <3

2012-07-03 @ 22:56:11
URL: http://blomgrenjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0