Karlberghäng!

Kom hem för ungefär en halvtimme sen. Trött i hela kroppen, snurrat runt i stan, och även gått till Karlberg ännu en gång till, chillat där med min underbara Julia! Jag känner verkligen hur man utnyttjar dagen genom att gå upp tidigt, istället för att ligga hela dagarna och sova. Så nu ska jag försöka gå upp så tidigt jag orkar, så jag kan utnyttja dagarna, så länge jag har sommarlov. För sen börjar jag jobba i hela 3 veckor, och direkt efter det börjar jag skolan. Känns inte alls långt kvar! SÅ NU SKA JAG NJUTA. Nu ska jag käka lite och sen klockan 8 ska jag ta cykeln och möta Julia och vi ska cykla till Karlberg IGEN, så lilla Elvis får bada lite. (Hennes urgulliga hund) kommer bara lägga mig direkt när jag kommer hem, redan slut i benen och nu ska jag cykla.. Haha! Så räkna inte med någon uppdatering när jag kommer hem, men kanske. Nu ska jag slänga i mig lite mat, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: onlywhen.blogg.se

Jätte snygg tröja! Var kommer den ifrån? :)

2012-07-03 @ 02:05:48
URL: http://onlywhen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0