Lång cykeltur!

Hemma nu från Karlberg! Jag och Julia tog våra cyklar runt 8 hemifrån mig och cyklade ner till Karlberg, satte oss där, käkade massvis med godsaker, sen satt vi bara där och pratade och lyssnade på musik, och njöt av kvällen! Tog äntligen mitt första dopp för iår, wiiiho! Kaaallt, men nu är det gjort! Sen cyklade vi runt hela solna kändes det som, kom hem med förlamade ben. Drack vatten så jag nästan kissade på mig, kunde knappt gå, la mig bara i sängen. Nu är jag super trött, ska snart sätta på Svensson Svensson och sen försöka somna. Inte för att det kommer gå så värst bra.. Men jag ska möta Julia i stan klockan 12, och jag får verkligen inte försova mig. Så nu ska jag fixa mig för läggdags, vi hörs mera när jag har vaknat! 
BEVIS PÅ ATT JAG HAR TAGIT MITT FÖRSTA DOPP.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0