Lastbil

Hallålålå! Kom precis innan för dörren. Har kollat på min favorit serie iprincip hela dagen.. Bara två skivor kvar av hela boxen, och det är 5 skivor totalt. Jag kommer få panik när jag inte har något att kolla på. Om ni inte har sätt Skilda Världar, så säger jag bara en sak. Spring till närmaste affär och köp första boxen, ni kommer bli lika beroende som jag. Det kan jag lova er! I alla fall, runt 5 tiden kom pappa och hämtade mig med lastbilen, och vi åkte till Norrtälje, för han skulle hämta några tidningar och sen åkte vi till Årsta för att lämna tidningarna där. Och det tog några timmar, nu ligger jag i sängen och ska börja titta på näst sista skivan av Skilda Världar, sen är det bara att köpa alla boxar! Jag ska ha alla 12. Sådeså!! Nu ska jag sätta på mig min otroligt sköna Onepiece! Vi hörs.
Även fast vi har umgåtts två veckor i rad nu, så saknar dig så himla mycket. Nu inser jag verkligen hur JÄVLA mycket du betyder för mig, jag skulle helt ärligt inte klara mig utan dig. Du är vän jag alltid kommer att behöva, min andra halva. Jag älskar dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0