Matkoma..

Helloo! Krigade verkligen för att komma upp imorse, och jag kom upp klockan 9 PRICK! Käkade frukost, och sen fixade mig snabbt, sen åkte vi iväg först till El-giganten en snabbis, sen åkte vi till Bromma för att kolla på när flygplanen flög upp! Sen åkte vi till Ica Maxi för att handla det sista till imorgon, och sen åkte vi till Media Markt och jag köpte två nya skal! Tack älskade pappa. Så jag kom inte hem för så längesen, har precis slängt i mig en stor pizza bit. Ligger i sängen med matkoma.. Nu sover mina två änglar! Ska fixa lite i mitt rum, kolla vad jag ska ha på mig imorgon, duscha, och umgås med familjen! Bara 5 timmar kvar tills jag blir 16. WIHOOOOO! Hör av mig senare.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0