Söndag - One day

Kom precis in från balkongen. Har suttit på balkongen i några timmar med världens bästa föräldrar och min urgulliga moster, spelat kort och bara suttit och pratat! Fick också precis en inbakad fläta i håret av min moster. Mamma och moster gick precis och la sig, ska gå ut och kolla innan jag går och lägger mig om pappa och Börje har däckat, det skulle inte förvåna mig! Haha.. Ny dag nu, kommer bli väckt av mamma runt halv9, sen klockan 11 ska vi iväg till Bromma och kolla när flygplanen landar och lyfter, för lilla Gustav vill gärna se det. Sen ska vi även hitta ett skal till min iphone, och sen ska vi köpa det sista till min födelsedag och sen ska jag köpa en färdig tårta från Ica Maxi, och sen ska vi även försöka gå på en promenad, det behöver jag verkligen efter allting jag har proppat i mig idag. Nu ska jag krypa ner i sängen och sätta på Svensson Svensson och sen ska jag försöka somna. Jag har verkligen haft en super bra dag. Jag vill bara att ni ska veta att jag älskar er min underbara familj! Ni är guldvärlda allihopa

Kommentarer
Postat av: emma

det är mammas gammla jeans som vi har klippt av. så jag vet faktiskt inte var de är köpta, hehehe. döööör för dig 1000 gånger om min snyggaste tvilling. love uuuuuuuu

2012-07-08 @ 14:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0