Tack världens bästa föräldrar!

Min iPhone 3 har varit paj ett tag, så jag har fått låna en kompis mobil. Sen på dagen slutade mitt sim-kort sluta fungera, så jag fick smått panik och väntade tills pappa kom hem, sen så visade jag honom, han skulle ringa tele2 efter vi hade käkat. Och sen när vi skulle käka så, började mamma och pappa och moster sjunga för mig, jag förstod ingenting. Sen låg det ett paket framför mig, och där låg det en IPhone 4S! Jag blev helt överlycklig. En liten tidig födelsedags present, mina föräldrar är för underbara! Och imorgon kommer min syster till Solna, livet kan inte bli bättre. Min familj är det bästa jag har, sen födelsedag på måndag också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0