Chill day.

Förlåt för dålig uppdatering. Men jag har verkligen inte orkat sätta mig framför datorn. Vaknade runt 12, och sen dess har jag bara ätit och kollat på Skärgårdsdoktorn. En gammal favorit! Har bara en skiva kvar, sen ska jag fortsätta kolla på Solsidan från igår. Har även laddat ner hela Eva och Adam säsongen. Så det blir mycket film för mig idag! Men det är en sån dag, när man är sjuk. Ska hinna duscha därimellan. Har precis käkat lite middag, och nu måste jag ta tag i mitt rum. Innan mamma blir galen på mig! Sen blir det film resten av kvällen. Hoppas ni har haft en toppen dag. Hör av mig!
Haha. Ja men det är ju bara att bjuda på sig själv!

Kommentarer
Postat av: emmmmmmmmma

vad ful du är min gris <3

2012-06-20 @ 12:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0