Gårdagen

Heeeellå! Blev ingen bloggning igår. Men blogg.se appen funkade inte på hela dagen. Var i alla fall i Eskilstuna och firade min lilla kusin som blev 3 år igår! Grattis igen min lilla pluttis. Där blev det massvis med fika, och tårta, och sen middag på kvällen! Ännu en dag med släkten. Och om 2 veckor kommer dom hit, för då blir jag 16! Kom hem runt 10, sen direkt när jag hade kommit hem så mötte jag Sara och vi gick en liten promenad och sen gick vi hem till mig och bara chillade och hade vårat lilla girltalk! Sen kollade vi på Skärgårdsdoktorn och somnade runt halv5. Vi var helt dödströtta när vi vaknade! Så idag har vi inte gjort något speciellt, chillat framför film och bara ätit som grisar! Sen har jag även hjälpt pappa att sätta fast mina speglar på min garderob! Vi är snart äntligen klara. Nu ligger jag och Sara i min säng och bara chillar. Blir en lugn kväll! Hoppas ni har haft en toppen dag, hör av mig!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0