Grillning

Haaallå! Har inte kunnat blogga på hela dagen pågrund av att blogg.se appen inte fungerar. Hoppas att det inte bara är jag som har problem med den! Men i alla fall, så åkte jag och Sara till västerhaninge och tillbaka, brist på att ingenting att göra. Sen åkte jag vidare till Linnea, och vi mötte Emelie och några andra tjejer vid affären och köpte massvis med saker till vår lilla grillning! En mycket lyckad kväll. Pappa kom och hämtade mig utanför Linnea, så jag var hemma runt 11. Sen dess har jag degat, ska lägga mig i sängen och sätta på mig myskläder och kolla på någon film. Imorgon kväll ska jag förmodligen sova hos Elin, om det inte blir ändrade planer. Nu ska jag chilla, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0