Hemma efter en super bra kväll!

Kom hem runt 11. Mötte min lilla korv i Västra, och vi tog tåget mot Kista, och gick direkt och hämtade biljetterna och sen käkade Linnea på donken och vi satt bara där och pratade tills bion började, behövdes verkligen! Filmen var hur bra som helst, även väldigt rolig! Jag och Linnea fick våra skrattattacker vid vissa tillfällen. Hehe! Nu ligger jag i min säng helt döende känns det som. Ska snart hoppa in i duschen och sen försöka gå och lägga mig i skaplig tid. Jag och mamma ska vara inne i stan runt halv12, och där ska vi möta min tvilling och hennes mamma! Äntligen får jag träffa min efterlängtande pluttis. Våra mammor ska väl gå och runt och babbla som dom alltid gör, vad jag och Emma ska göra har jag ingen aning om. Något blir det väl! Vi har ju en hel del att prata om, för längesen vi sågs! Nu måste jag fixa lite saker innan jag ska hoppa in i duschen, hör av mig imorgon! Godnatt folket.



HAHA. Sötnos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0