Kommer bomba dig tills du vaknar.

Har inte hunnit duscha ännu. Stackars mig! Jag som ska upp tidigt imorgon.. Men jag fastnade i telefonen. Haha, jag ska bomba Emma med sms så hon vaknar, så hon har lika svårt att komma upp om några timmar som jag kommer att ha. Eller så missar hon tåget! Ännu bättre. Nu ska några sms skickas till henne så hon vaknar, annars ringer jag tills hon vaknar.. Fast jag skulle vara ganska så död när vi ses isåfall. Neeejj. Vad hemskt jag känner mig! Fast det är det värt. Vi hörs senare idag! Ny dag juuuuu.
Nu ska du vakna din gris! Älskar dig min lilla plutt.

Kommentarer
Postat av: Angela

Go bild, haha. Kram! :)

2012-06-26 @ 11:07:46
URL: http://rulezbyme.devote.se
Postat av: emma

DITT ÄCKEL MIN MOOOOBIL LAGGAR SÖNDER. KOMMER KASTA DEN I VÄGGEN OCH DÅ ÄR DET DU SOM FÅR BETALA EN NY!!!!!!!!!! SKÄÄÄÄÄÄÄÄÄRTIS <3

2012-06-26 @ 14:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0