Mot stan!

Hellååå! Sara sov även här igår kväll också, super mysigt! Men jag mådde inte så värst bra under kvällen, svettades, hade ont i huvudet och mådde illa, så jag somnade ganska så tidigt. Vi vaknade runt 1 idag, och jag mår bättre idag. Vilket är super skönt! Sara gick precis hem för hon skulle fixa lite saker, och jag håller på att göra mig i ordning. Sen ska vi en sväng till stan, och sen klockan 7 ikväll ska jag grilla med Linnea och några andra tjejer! Vi ska fira Emelie som fyllde 16 för några dagar sen! Så det blir super. Blogg.se appen verkar inte fungerar, så jag kan tyvärr inte mobilblogga, så det blir bara uppdatering från datorn när jag har tid. Men nu måste jag börja fixa mig, ha en toppen torsdag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0