Planerar, planerar.

Sitter och snackar med min saknade tvilling. Evigheter sen vi sågs! Ska troligtvis åka ner till henne snart, så  hon får skjutsa mig på hennes moppe, och vi ska göra våra sjuka grejer vi gjorde förra sommaren. Hon är grym och jag älskar henne! GUD vad jag saknar henne.. Min lilla pluttis! Känns inte som jag har sommarlov. Kommer aldrig någonsin gå tillbaks till min skola, aldrig sitta i klassrummerna, aldrig ha dom roliga lektionerna med Ronnie. Jag tror jag aldrig har skrattat så mycket på en lektion på mina år i skolan. Det är helt sjukt hur mycket jag kommer sakna mina vänner jag har gått med! Ni är mina bästa. Sitter i alla fall och planerar Göteborg resan med Emma! Wiiiho. Min familj och hennes familj ska iväg i några dagar till Göteborg, gå på liseberg, shoppa osv! Naaaajs. Längtar ihjäl mig! Nu ska jag titta på Solsidan, hör av mig! 
Förra sommaren. I love you så himla mycket.

Kommentarer
Postat av: Emma

Bäääääästa planerna och vi måste verkligen göra denna sommar grym. Saknar ju dig sjukt mycket. Love you most in the hole world. pusssssss

2012-06-25 @ 01:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0