Sjukpuppa!

Hej goingar. Blev inte stan för mig idag, vaknade med världens jobbigaste huvudvärk. Kunde knappt röra mig. Det var bara att ligga på min kudde och inte röra mig. Börjar få min förskyldning tillbaka igen, suck.. Med tanke på att jag har lagt mig ganska så sent dom här senaste dagarna, så kan det beror på min huvudvärk, för lite sömn. Men det är ju lov! Ska snart gå upp och fixa något att käka, sen blir det film hela kvällen och sen ska jag försöka få tag på Sara. Behöver gå på en liten promenad, sen pratade vi igår om att vi skulle sova hos någon. Så vi får se hur det blir med den saken! Hör av mig senare.
Jag SAKNAR dig dig dig dig. Världens underbaraste!

Kommentarer
Postat av: Sanna

JAG SAKNAR DIG <333 Varje dag, varje minut <3

2012-06-26 @ 21:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0