Sundbyberg, Odenplan, möte.

Heeeellå! Min dag har varit super. Mötte Elin i Sundbyberg runt 2 tiden och vi gick till något super mysigt cafe' och satte oss där och bara pratade om allting från himmel och jord. Sen runt halv5 behövde jag åka iväg till Odenplan och möta mamma. Mötte henne vid spärrarna och vi skyndade oss till donken en snabbis, och sen gick vi till körskolan, och sen gick hon när det började, och där satt jag och lyssnade på en asrolig skåning som pratade i över 3 timmar. Vi fick 5 minuters paus, men jag gick aldrig upp. Och det ångrar jag verkligen! Mina ben är nästan av. Jaja! Intressant var det i alla fall. Kom precis hem därifrån och nu väntar jag på att Sara ska komma hit, och vi ska bara chilla och ha vårat lilla girltalk vi alltid har! Jag måste lägga mig i sängen ett tag, innan mina ben går av på riktigt. Chaio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0