Tjena mitt bena - Första inlägget!

Hej alla som ser mitt första inlägg! Jag känner att jag byter blogg varenda månad, ungefär. Sisådär! Men jag har så svårt att bestämma mig vart jag ska blogga. Det här är allra sista gången jag byter, någonsin. 

Mitt namn är Camilla Österlund , en helt vanlig tej. Bor i Stockholm med min mami och papi. Min syster bor nämlingen i Linköping. Så vare med det! Gick ut grundskolan i torsdags, vilket var jobbigt och även skönt! Nu är grundskolan över och nu börjar mitt riktiga liv, med gymnasium och allt sånt! Längtar ihjäl mig. På fritiden så umgås jag med mina vänner, och sen ska jag försöka komma igång med träningen efter sommaren! Finns inte så mycket mer att säga. Lever ett helt vanligt liv som dom flesta. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Emma

Taggaa gymnasiet!

Då måste vi bärja ses oftare. Saaaaaknar dig!

Puss

2012-06-17 @ 15:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0