Trött efter en bra kväll!

Haft en super bra kväll med både min familj och Carro's! Vi grillade ute, och bara chillade. Sen blev det efterätt hemma hos oss, och sen har jag och Carro suttit inne på mitt rum och kollade på några filmer, och bara pratat! Dom gick hem för ett tag sen. Carro kunde nästan inte stå på benen för hon var så trött, gullunge! Nu ska jag titta på en sista film och sen hoppa in i duschen, sen sova. Blev för för sent igår. Så nu ska jag försöka vända tillbaka dygnet på något sätt. Hoppas ni har haft en toppen kväll, hör av mig senare när jag har vaknat!
O.C tröjan på.



Kommentarer
Postat av: Felicia (kristen stewart hemsida)

Hej =)Skulle du vilja göra bloglovin byte ? =) jag är tar INTE bort , tycker själv inte om när folk gör det :/

2012-06-30 @ 03:06:15
URL: http://kristenstewart.se
Postat av: Emm

Skulle typ dö för din tröja :o

2012-06-30 @ 12:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0