2 timmars springande i Kista!

Kom hem prick klockan halv tio.. Och var helt helt slut (!) Mötte Mamma i stan klockan halv7, och då kom vi på att stan stängde klockan 7. Suck! Så vi åkte till Kista istället och var där i över två timmar! Men fick i alla fall lite saker med mig hem. Nu är det bara min jacka kvar som jag ska köpa, som kommer ut i affärerna nästa vecka! Sen ska jag försöka spara resten av mina pengar. Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Svensson Svensson och prata med min underbara pojke! Imorgon ska jag till min sjukgymnast i Vallentuna igen. Äntligen så ska jag få lite masage! Hoppas ni har haft en super bra kväll, godnatt!
 





Sen köpte ja eg ett par till byxor, men dom ska jag byta imorgon till en mindre storlek! Sen köpte jag lite andra små saker. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0