Något jag längtar tillbaks till.

Det ända jag vill just nu är att åka tillbaka till samma plats, och bara glömma allt annat, och bara njuta! 3 veckor gick alldelse för fort.. åååh, vad jag saknar USA♥
Hela kvällen så har jag spenderats framför mitt arbete om Spanska Sjukan! Sen har jag även kollat på X-Factor som har räddat hela min kväll. Usch, vad irreterad och arg jag har varit under kvällen. Så nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Svensson Svensson som alltid får mig att skratta varenda gång. Hoppas ni har haft en betydligt bättre kväll än mig! En sak är i alla fall typ bäst. Jag slutar 12 imorgon, fast bara halva klassen. Hehe! För halva klassen har gympa imorgon (+ mig då) och idrottsläraren ska vara sjukskriven i några månder. Yes, så ligger det till! Nu ska jag gosa ner mig i sängen och sova tidigt. Känner att jag verkligen behöver få sova ut efter den här jobbiga dagen! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0