Torsdag - HITTAT MIN JACKA!


Hej på er. Skolan gick himla segt idag.. Kändes som jag aldrig skulle få sluta! Sista lektionen så kollade vi på några bilder från en operation när dom opereade en människans hjärna.. Fyyy vad äckligt det var. Blod, och massa slangar igenom huvudet, alltså blääää.. Kände bara att jag ville springa ut ifrån klassrummet. Peter sa att faktiskt att man fick göra det om man ville, men det var ändå inte långt tid kvar av lektionen, så jag struntade i det! Menmen. Slutade halv2, och ååå vad jag avskyr SL ibland.. Bussen var försenad en havltimme. Så var hemma efter klockan 2, sen klockan 3 åkte jag och mamma med bilen till Vallentuna, skulle vara hos min sjukgymnast klockan 4! Fick lite massage, verkligen något jag behövde. Sen åkte vi till Upplands Väsby och hämtade pappa ifrån jobbet, sen åkte vi till Kista och jag skulle byta ett par byxor och kolla om min jacka fanns där. Men ickesanicke.. Där fanns den inte! Så jag ringde till Nacka Forum och där hade dom den!!! Weeeho. Så nu har jag äntligen hittat min vinterjacka, så det känns skönt! Kom hem klockan 8 helt slut i hela kroppen. Har städat ur hela min garderob, och sen pratat med min pojke! Äntligen så träffas vi imorgon. Miss him♥ Nu ska jag fixa lite saker innan jag ska gå och lägga mig. Fredag imorgon! UNDERBART. Har lite planer efter skolan, sen ska jag sova över hos Pontus! Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Får man inte se någon bild dåååå.............

2012-10-05 @ 16:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0