1 September

Hello. Hade en ganska så lugn kväll igår, satt inne på mitt rum hela kvällen. Kollade på film och bara sov. Var så himla trött efter den här skolveckan. Och började få super ont i halsen igår och min röst var som en kråka. Usch! Imorse så kunde jag knappt prata, halsen bara gjorde ondare och ondare. Det är nog vädret.. Fyyyy! Men nu är det lite bättre efter några timmars sömn under dagen. Så idag har jag absolut gjort någonting! Faktiskt riktigt skönt. Käkade precis min lunch. Blev sen frukost för min del! Så jag vet inte om jag kommer orka någon middag, men det ska bli kött med pommes. Så jag tror jag får ner lite. Hehe! Ska snart hoppa in i duschen, piggna till och fräscha till mig! Sen går jag över till Sara, det behövs! Så himla tråkigt att bara vara hemma! Så det ska bli himla mysigt, sover även över där! Men nu ska jag inte slösa min tid framför datorn något mer, vi hörs!
Loveeeeee you.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0