Hälsoplugg!

Hej på er. Hade tid hos sjukgymnasten i Vallentuna klockan 4, som ni redan vet. Usch vad jag hatar att åka den vägen! Så långt och så jobbigt. Plus att blåa linjen är avstängd också.. Så måste byta i Fridhemsplan, blää. Bara SÅ komplicerat..! Det gick bra hos henne, bara att jag har otroligt ont i både nacke och rygg. Men ska även till henne samma dag och samma tid nästa vecka. Men tyvärr så måste jag åka tåg ännu en gång. Men har mamma LOVAT mig att skjutsa mig varenda gång jag ska dit, utom nästa vecka. Så det är super skönt! Under kvällen så har jag försökt få in fyra ''kriser'' i mitt huvud, har nämlingen prov på det imorgon. Sen har jag umgåts med kusinerna och familjen! Imorgon ska jag troligen Julia komma hit senare på kvällen när mina kusiner har åkt hem, så ska vi ha en liten kväll. Bara hon och jag! Majsigt. Nu ska jag lägga mig i sängen och plugga innan jag somnar, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Klaudia :D kommenter tilbake ;)

Fine bilder :)

2012-09-22 @ 11:23:36
URL: http://knmj.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0