Boring



Ditt fullständiganamn? 

Camilla Marina Österlund

  

Är du allergisk mot något? 

Nepp.

  

Brukar du skratta för dig själv? 

Haha, ja tyvärr! 

  

Är du beroende av något? 

Mobilen!

  

Vad står det på ditt senaste inkomna sms? 

Inget ni behöver veta!

  

Vad har du för mobiloperatör? 

Tele 2!

  

Brukar du googla? 

Ja.

  

Har du varit kär någon gång? 

Japp!

  

  

Har du kysst någon den senaste veckan? 

Yes!

Hur svarar du i telefon? 

Beror på vem det är, annars bara ''Hallå''.

Vem ringde dig senast? 

Min bebis!

  

Hur många kuddar har du i sängen? 

3.

  

Brukar du komma i tid? 

Oftast!

  

Mår du bra? 

Ja, helt okej. 

  

När blev du fotad senast? 

Minns inte.

  

Hur känner du dig nu? 

Riktigt seg i huvudet.

  

Är du smart? 

Haha, nja.

  

Hade du en bra kväll igår? 

Helt okej.

  

Vad dricker du helst till frukost? 

Jucie.

  

Är du blyg? 

Haha ja..

  

Vad gör du imorgon? 

Sovaaaa, och umgås med min lilla Ekorris!

  

Vad är det värsta du vet? 

Att bli sårad, och falska människor.

  

Vill du gifta dig? 

Yes, tror jag i alla fall.

  

Gillar du att dansa? 

Halvt.

  

Tycker du om sushi? 

Noooo. FY!

  

Bor dina föräldrar tillsammans? 

Yes.

  

Senaste låten du lyssna på? 

Alina Devecerski - Ikväll skiter jag i allt

  

Vem ringer du när du är ledsen? 

Min ekore eller min pojkvän.

  

Din bästa tid i livet?

Vad skulle du behöva nu? 
Min pojke här.

  

Gillar du någon just nu? 

Ja, superdupermycket. 

  

Gillar någon dig just nu? 

Yes, i alla fall vad han har sagt! hehe.

  

Vill du vara singel i sommar? 

Sommaren är ju typ slut. Så nej!

  

Hur lång är du? 

1,64 cm.

  

Tycker du om din längd? 

Nej, vill LÄNGRE.

  

Din jobbigaste tid i livet? 

4 år sen.


Din bästa tid i livet? 

2010.2012.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0