En dag med min lilla piggy!

Haha. Guuud så söt min lilla gris!

Haaallå! Min dag har varit väldigt upp och ner. Vilka människor det finns egentligen.. Jag förstår verkligen inte hur folk kan vara så idiotiska.. USCH. fy på dem! Slutade halv 2, jag och Hanna stannade kvar i skolan och pratade i någon timme. Så himla skönt att få prata ut! Sen åkte jag hemåt, och sen runt halv5 mötte jag min lilla Julia vid Solna station, och så åkte vi vidare till Sollentuna, och kollade runt i lite affärer och sen käkade super god mat! Sen åkte vi hem till mig, och hon hjälpte mig med en uppgift. Sen satt vi bara och pratade och hade det super! För ungefär en halvtimme sen så följde jag med henne till tåget. Ska ringa Hanna en snabbis, och sen lägga mig i sängen och kolla på Svensson S. Hoppas ni har haft en bra torsdag! Imorgon är det FREDAG, och då får jag äntligen träffa min efterlängtande pojkvän!! Vi hörs goingar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0