Finally Friday!

Hej på er. ÄNTLIGEN helg! Var faktiskt på rätt så bra humör hela dagen, tills något annat förstörde allting. Jajaaa! Hade hälsopedagogik prov om '' Kriser''! Gick väldigt bra, fick höra av min lärare att jag fick ett C. Så jag är ganska så nöjd! Mitt första prov i gymnasiet, alla mina andra prov i grundskolan gick åt skogen. Har verkligen insett vilken skillnad det är på grundskolan och gymnasiet. Nu tycker man det är kul med vissa lektioner, för det är så himla intressant plus att man är intresserad av ämnet. Menmen! Kom hem runt 2, sen dess har jag bara tagit det lugnt och sovit i några timmar. Fortfarande lika trött som jag var när jag gick och la mig. Nu ska jag iväg till graven med mamma och moster! Sen ska vi käka pizza, mums! Sen blir det myskväll med familjen, och sen kommer även Sanna och Marcus förbi! Mina favoriter. Ni får ha en toppen bra fredag, så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: nicoline

hoppas du får en trevlig lördag:)

2012-09-22 @ 10:27:38
URL: http://nnicoline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0