Ibland önskar man bara att man var liten igen.


Ojj.. Liten basket tjej för några år sen! Över två år sen jag slutade nu. Efter 8 års spelande, så saknar jag det!

Haallå! Hade en helt okej dag i skolan. Bara att jag hade huvudvärk hela dagen.. Usch! Nu är det mycket bättre. Efter jag hade slutat så åkte jag hem en snabbis, och sen åkte jag in till stan och träffade min saknade Freja! Valborg var nog sist vi sågs. Så underbar tjej! Vi satt på Espresso House vid T-Centralen och bara pratade om  allt från himmel och jord! Kom hem runt 8 tiden, sen dess har jag bara käkat lite middag, och tagit det lugnt! Ska strax hoppa in i duschen. Sen blir det Svensson hela kvällen! Imorgon ska jag träffa min tvilling efter hon har slutat, så det blir super! Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0