Ingen körning!

Hej på er. Skolan gick faktiskt hyfsat snabbt idag! När jag stod och väntade på bussen, så såg jag min och Pontus fiende! Var ju bara tvungen att ringa upp honom, att det finns så idiotiska personer i denna lilla värld! Nog om det. Slutade halv 2 som alltid, åkte hem, kollade på X-Factor som jag missade igår. Sen har jag bara tagit det lugnt, käkat middag och kollat på Svensson Svensson! Pratade med Saris för ett tag sen, och det blir inte att övningsköra. För dåligt väder! Grejen var att jag och Sara pratade igår, och hon och hennes mamma hade hittat ett jättebra ställe där man kunde övningsköra, så meningen var att dom skulle visa mig och pappa vart det låg, och så skulle vi övningsköra lite också! Men nepp. Så blev det inte! Ååå, blir så förbannad på vädret.. Jaja! Nu ligger jag halvt död i min säng, och gör iprincip ingenting! Ska börja skriva om '' Spanskasjukan'' som ska vara inlämnad imorgon! Hoppas ni har haft en toppen onsdag. Hör av mig later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0