Ingen ordning på lilla mig.


Har gått och varit döhungrig i flera timmar. Tror jag käkade sist för 7 timmar sen.. När jag väl åt någonting så var det runt 12. Det är verkligen ingen ordning när inte mamma är hemma. Hon åkte tidigt imorse till min moster i Eskilstuna och ska stanna där till Fredag. Och pappa är inte heller hemma just nu. Helt ensam. Tills på fredag så blir det bara jag och pappsen hemma! Då lär det bli Mc' donalds mat varje dag. Haha.. Har glömt att berätta att det blev ingen skola för mig idag heller. Min hals gjorde så himla ont i imorse och min röst var katastrof. Så idag har jag bara kollat på film iprincip hela dagen och försökt bli frisk! Blir i alla fall skola för mig imorgon.  Nu ska jag titta på Svensson S. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Maja

Sv; Tack! Din med ;)
Jag kan skriva ett inlägg imorgon eller något, hihi :) Jag går på cybergymnasiet och jag trivs jättebra där, vart går du och vilken linje? Känns det som ett bra val? :D Kram

2012-09-04 @ 21:57:51
URL: http://wordsbymaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0