Jag älskar dig min favorit!


Hej på er! Hade en jätte bra kväll igår. Blev hemma ännu en dag från skolan idag. Tvingade mig själv att dricka te och honung.. Jag spydde nästan! Så äckligt.. Men nu är min hals mycket bättre! Kan i alla fall prata, men är bara väldigt hes. Jaja! Så idag har jag bara spenderat dagen hemma, framför film! Inte för så längesen så kom min syster och hennes pojkvän upp från Linköping! Saknat dom massor♥

Just nu sitter vi vardagsrummet och bara pratar och äter lite onyttigheter! Imorgon ska Sanna och Marcus iväg till Marcus mamma som fyllde år igår, grattis! Så dom ska dit imorgon på en liten fest! Jag, och mamma, och pappa ska iväg till min älskade Emma! Vara där under dagen. Får äntligen träffa min efterlängtande tvilling! Vi har inte setts sen Göteborg. Så jag får se vad vi hittar på! Sen blir det väl våran '' standard familjemiddag'' ! När min och Emmas familjer ses så blir det alltid pizza till middag! Vi har alltid käkat det varenda gång vi har träffats. Haha! Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen umgås med familjen resten av kvällen. Ha en grym kväll allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0