Jag älskar dig!

 
Godkväll. Känner mig halvt bra just nu. Var i skolan som vanligt, tidigare idag hade jag ett långt samtal med min mentor, angående igår. Nu har min mentor lovat mig en massa saker. Så jag hoppas att han håller det! Jaja. Kom hem runt klockan 2 från skolan, la mig direkt i soffan och kollade på en film med mamma! Somnade nästa på direkten på soffan till klockan 5.. Jisses vad trött jag var! Huvudvärk hade jag också. Har hunnit käkat lite middag sen jag vaknade, och nu ska jag tvätta mitt hår lite snabbt. Orkar inte ställa mig i duschen! Senare ska jag gå över till min pojkvän, umgås med han och hans familj och sover även över där inatt! Nu har jag inte så mycket mer att säga, bara att vädret gör mig på så JÄVLA dåligt humör. Ha en toppen kväll! Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: mysan

Fredagsmys! glöm inte att du är fin som du är <3

2012-09-14 @ 20:40:21
URL: http://myedenvad.blogg.se
Postat av: Ruddis

Åh... vad söta ni är :D<3

2012-09-14 @ 22:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0