Jag kommer aldrig låta dig se mig svag, så jag gråter bara i regnet.

Hallo. Slutade redan vid halv 1 idag. Hade sällskap med Hanna en bit! Kom hem för en timme sen. Väntar bara tills Elin slutar, så ska vi mötas någonstans i stan! Vi ska ta en fika, och bara prata och så ska jag få tillbaks mina två Skilda Världar boxar! Sen när pappa har slutat jobbet, så ska vi åka till mormor i Jakobsberg, pappa skulle hjälpa henne med hennes hemtelefon. Sen ska vi iväg och övningsköra ett tag. Ser blir det en hemmakväll! Ska försöka få tag på Elin nu, men vi hörs!
Vår humor är bara för grym. HAHA! Äntligen får jag träffa dig i helgen, saknar dig mitt mongo!



Kommentarer
Postat av: Emma

Saaaknar dig så jävla mycket ditt mongoo!
Ska bli as kul i helgen! <3

2012-09-05 @ 16:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0