Lördag!


Hej på er. Gick till Pontus igår runt 9 tiden, vi bara tog det lugnt och somnade runt 1! Andre (hans kompis) och min bästa BROR! Vi ringde honom runt 11 precis när vi hade vaknat, så var Andre redan påväg mot Pontus. SÅ det var bara att rusa upp från sängen och käka frukost och sen runt 12 kom Andre dit! Vi satt på balkongen och bara pratade, mina härliga grabbar! Klockan 3 drog jag mig hemåt, sitter och väntar på Julia! Hon är nog här vilken sekund som helst! Vi ska ta och baka, käka pizza och ha våran lilla tjejkväll tillsammans! Sen ikväll kommer Pontus förbi, han ska sova över här inatt! Nu ska jag vänta tills Jullebulle kommer, sen hoppa in i duschen! Ha en toppen lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0