Måndag måndag måndag

Hallå! Har haft en helt okej dag. Fast saknade min lilla Hanna i skolan! Pluttisen var hemma och var sjuk. Stackarn! Behövde stanna kvar en timme efter skolan och fixa ett arbete! Inte alls bra när man är sjuk, och missar massor. Det är det värsta! Men som tur så har jag världens snällaste lärare som alltid ställer upp! När jag satt på bussen påväg hem, så sitter min lilla mamma där! Haha. Så fick sällskap hem i alla fall! Nu sitter jag i mitt rum och gör nästan ingenting. Väntar på lite mat, är super hungrig! Sen ikväll blir det bara att ta det lugnt, och även kolla på X-Factor som började igår! Ungefär som Idol, riktigt bra program hittils! Vi hörs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0