Mina små pluttisar!

Ååååå. Jag tror att jag smäller av. Syskonkärlek!

Jag har bara för söta kusiner!
Hej förresten. Just nu gör jag inte så värst mycket. Tar det lugnt! Skulle hoppat in i duschen för över en timme sen, men det blev inte riktigt så! Somnade i soffan istället, som vanligt. Så vaknade inte för så längesen! Imorgon är det ännu en dag i skolan, trist.. Har ganska så mycket i skolan just nu. Så jag får passa mig att jag inte glömmer min bettskena någon natt, för då blir det PROBLEM. Måste försöka vara i skolan så mycket som möjligt nu när det ganska så mycket i skolan, avskyr verkligen att komma efter. Det jobbigaste jag vet! Hanna stackarn var nästan borta hela  veckan förra veckan, utom torsdag. Nu har hon även varit borta både måndag och tisdag och även kommer hon vara hemma imorgon. Hoppas hon blir frisk snart! Saaaaknar henne. Nu ska jag försöka hoppa in i duschen, sen lägga mig och kolla på X-Factor som jag missade, och sen vänta tills min underbara pojke ringer. Vi hörs imorgon, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0