My day - goodnight!

Har helt glömt bort att berätta om min dag. I alla fall så åkte vi från Emma runt 10 tiden igår, sen skjutsade mamma och pappa mig till Pontus! Så sov över där över natten. Super mysigt! Sen idag har vi inte gjort alls mycket, jag har sovit för det mesta. Så himla trött nu för tiden! Gick hem ungefär vid 3 tiden, sen resten av dagen har jag bara tagit det lugnt! Söndag= Slappdag! Imorgon är det ännu en ny vecka. Nu hoppas jag att min förskylning är helt borta, så jag slipper missa massor! Nu ska jag ta en snabb dusch, och sen lägga mig och kolla på Svensson S, och sen sova! Hoppas eran söndag har varit toppen. Vi hörs!



Kommentarer
Postat av: Olivia

Åh jag vill också ha moppe!
Kolla gärna min blogg finis :)

2012-09-12 @ 07:59:06
URL: http://uknowit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0